Novinky

O tématu konference: co si představíte, když se řekne „UMOŽNĚTE PROJEKTŮM ZAZÁŘIT“?

Stojí před vámi velká výzva → nový projekt. Rychle se zorientovat, nezapomenout na svatou trojici každého projektu (čas-peníze-scope) a protože máte i základní projektové „vychování“, hlídáte si rizika, kvalitu a pečujete o své stakeholdery. Ještě špetku leadershipu, ať se nám dobře spolupracuje a hotovo. Projekt zdárně dodán, jedno plácnutí po zádech (ještě ke všemu od babičky) a jede se dál – za rohem už totiž čekají další projekty…

Podle best practice jste zvládli všechno, co šlo. A přesto není po vašem projektu ani vidu ani slechu. Nevzbuzuje (pozitivní!) emoce v průběhu, natož na jeho konci, i když jste se nadřeli jako koně. A není to firmou – vždyť kolega nedávno dokončil projekt, moc se s tím nepáral a výsledek? Silné zapojení lidí, velká závěrečná prezentace, poplácání po zádech, oslava atd. Každý věděl, o co jde. Jak je to ale možné, co udělal tak výrazně jinak?

Nebo jiný příklad – týmová práce / projekt ve škole; konkurenční tým byl co do reakcí a hodnocení vyučujícího úspěšnější, i když víte, že jste do toho dali mnohem víc. Jen to evidentně nebylo tak vidět navenek. A o to právě taky jde. BÝT VIDĚT.

Možná vás napadne: „No, to je sice hezké, ale jak se říká: „není všechno zlato, co se třpytí“. Důležitá je kvalita!“ Na tom se shodneme. Nenabízíme vám tu žádné laciné pozlátko, ale přehnaná skromnost musí občas stranou. Komunikace a prezentace projektu v jeho průběhu je velmi podceňovanou součástí. Přesto má rozhodující vliv na jeho úspěch. Je třeba UKÁZAT jeho smysl, vytáhnout z něj maximum a pracovat také s potenciálem lidí v týmu. Zkrátka mít úspěšný projekt nebo nápad a zůstat s ním „stát v koutě“, je promarněná příležitost.

A právě proto vzniknul i letošní ročník PMconu. S pomocí ostřílených odborníků z praxe vám v rámci jednoho dne naservírujeme spoustu rad, tipů a triků, jak se nebát vystoupit na scénu, do světel reflektorů a ZAZÁŘIT. Se zdravým sebevědomím. Smysluplně. A hlavně, jak umožnit zářit i lidem kolem vás! Řeč bude o tématech jako např.:

  • Prezentace nápadu/projektu: Investor Pitch, Storytelling apod.
  • Osobní branding na LinkedInu a budování sítě kontaktů
  • Leadership a psychická odolnost
  • Tým: jeho budování, vedení, zapojení členů týmu
  • Prezentace, vč. chyb, které při jejich přípravě děláme nejčastěji
  • Jednání se zadavatelem, spolupráce se zákazníky a mýty kolem MVP
  • Trendy v projektovém řízení
  • a mnoho dalších, které vás mohou inspirovat k vašemu dalšímu pracovnímu i osobnímu rozvoji. 

Podrobnosti k programu na vás čekají na našem webu, stejně tak jako vstupenky – pospěšte pro ně!